luni, 27 februarie 2012

Achizitii

Ieri am dat o raita prin magazinele de profil si m-am dotat cu o gramada de bulboase, plus niste trandafiri cataratori si o frumusete de liliac.
Ma simteam ca un copil in fata unei vitrine pline cu bomboane de ciocolata.
Bine ca am plecat repede de acolo, altfel dadeam gaura serioasa in bugetul familiei.
Si cum aceasta sesiune de cumparaturi coincide cu decernarea premiilor Oscar, le-am pozat pentru eternitate (acum intre noi fie vorba, vreau ca la toamna sa stiu ce a iesit si ce nu).
Ia liniste!

Si acum va prezint :


-Canna indica Picasso



- o dalie rosie si focoasa 

- echinacea, petru ca sotul este mare consumator de ceai 

-gladiole

-irisi

-lalele crete, care ar fi trebuit plantate in toamna :))

 -narcise, imi pare rau ca nu am luat mai multi bulbi

-sparaxis, sunt innebunita dupa aceste flori

-zambile :)) cica tot toamna trebuiau plantate


 La orice festivitate de decernare se fac poze de grup, normal
Pentru a intregi tabloul:
-2 trandafirii urcatori

Nu vedeti dublu, amandoi sunt rosii :) 
Am eu ce am cu rosul...devine laitmotiv

-si un liliac, nu din cel zburator

Numai zapada asta nu o pot determina sa plece odata, ca sunt multe de facut si plantat intr-o gradina








4 comentarii:

  1. Am trandafir urcator alb daca vrei sa-mi spui si la toamna pun la inmultit!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :)
      Sa vad in primvara ce trandafiri au rezistat, iar daca mai am loc...cum sa nu :D

      Ștergere
  2. Salut
    azi mi-am cumparat si eu "rosa orfeo". a facut flori anu trecut? ai facut poze, poti sa pui sa il vad? e frumos?
    o seara frumoasa, la multi ani! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, anul trecut a facut flori :)
      Cred ca este vorba de poza 7 din postarea asta:
      http://cuangelikue.blogspot.ro/2013/05/liniste.html

      Ștergere