miercuri, 21 noiembrie 2012

Din seria...

ce-si face omul cu mana lui, se numeste lucru manual.
Am placat un perete interior cu placi murale, iar astazi am inceput sa-l chituiesc


Mi-am bagat degetul efectiv in toate colturile, am intins, am netezit si m-am rugat sa se prinda si sa nu cada :)))
Am folosit posh-ul, exact ca si cum as fi lucrat la un tort, numai ca maglavaisului nu i-a placut de degetele mele, asa ca am fost nevoita sa iau manusi, manusi ce nu-mi stateau deloc fix pe maini.
Cu o mana intindeam de manusa, cu cealalta intindeam chitul :)))
Chirurg trebuia sa ma fac






Mai am de dat maine inca o data pe atat
Placare murala mi-a trebuit...
Sigur maine imi iau doctoratul.
Care vreti, care platiti bine...mi-am facut specializarea direct la locul de munca :))))

8 comentarii:

  1. A!!Dar va arata....de nota Q...nuu??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, deja zona arata foarte bine. :)
      Cateva ajustari ici-colo, eventual un lac peste si gata.

      Ștergere
  2. Foarte frumos! Ce perete ai placat, din ce camera? Imi plac mult elemente naturale integrate in interior, ca o prelungire a ceea ce este afara. Dar parerea mea este sa nu dai cu lac - atunci aspectul natural va fi afectat, nu va mai arata la fel. Spor la treaba, oricum! Ai facut o treaba buna, mai bine ca un profesionist (nu pot sa iti spun cum arata piatra pusa cu mesteri prin curte in comparatie cu ce ai facut tu).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Portiunea este un sfert de cerc, este o laterala o scarii spre etaj.
      Este element central, vazut atunci cand intri in casa.
      Este greu de explicat, o sa fac poza cu intregul peretele, dupa ce termin.
      Cand eram mica, adunam pietre de peste tot si le puneam alor mei in bagaje. Tot timpul ii cocosam.
      Aceasta atractie nu a disparut nici acum :)))

      Ștergere
  3. Ce bine arata, hai si la mine cand termini :) ma bate gandu sa-mi pun si eu in hol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vin, vin...dupa ce termin de zugravit, de pus tapetul, de terminat draperiile :)))
      La primavara e tocmai bine. Menta se face mare, eu cu pofta de limonada :))))

      Ștergere
  4. Aha ! Da ai avut ceva curaj, sa te apuci de trebusoara asta :)
    Am si eu de placat zidul exterior la gradina, si e chiar mai simplu, ca placile-s cu margini drepte :) Tot n-am gasit inca mester ... Vezi ce multe oferte ai ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observ :)) ma tot tentezi :D
      Poate te trezesti intr-o zi cu mine la poarta :)))

      Ștergere