sâmbătă, 15 decembrie 2012

Gradina Zoologica Schonbrunn


Este cea mai veche gradina zoologica din lume.

Arhitectul Nicolas Jadot a elaborat un proiect, la ordinele Imparatului Franz Stephan, iar in 1751 s-a inceput constructia menajeriei. 
Menajeria era formata din 13 tarcuri pentru animale, aranjate in jurul unui pavilion central.
Tarcurile au fost gata in 1752, dar pavilionul nu a fost terminat mai de devreme de 1759.
In pavilion, familia regala obisnuia sa ia micul dejun.
In 1765, Maria Tereza a decis o reamenajare a pavilionului, in onoarea sotului ei defunct. 
Deschiderea gradinilor palatului pentru public (1779), a inclus si vizitarea gratuita a menajeriei.
In 1914, gradina zoologica a avut un numar record de animale, 3470.
















 Sunt doar o frunza-n vant, o simpla frunza-n vant

 Sunt bat. Tot ce mi-am dorit a fost sa fiu un... bat

 Pe rand, unu' cate unu'!
 Nu va mai inghesuiti!















 Cand ne-am intalnit cu acest...cocos, 

ne-am adus aminte de poza urmatoare



 Jim,  mai am putin. Simt aburii libertatii
  Psst! Psst! Jim, sunt liber



 Domnu', domnu' cu tunu', eu prima!


 Do you have ssssssssomething special for me?

Uff, ce plictiseala
Nimic interesant


 Pfuaa!!!
Ce mers, ce silueta, ce corp...



 Ma iubeste, nu ma iubeste


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu