miercuri, 25 martie 2015

Ce faci

cand se anunta cald si bine in zona ta?
Te duci si cauti frigul si zapada.
Pai da!







M-am "pierdut" din nou pe strazile din centrul Brasovului, asa cum fac de fiecare data cand vizitez zona.
Un semn mi-a atras atentia. In primele secunde am crezut ca mintea imi joaca o farsa si nu citesc eu bine.


Da, stiu...si eu am fost un pic nedumerita, gandindu-ma cum au reusit ei sa determine incadrarea perioadei "cca  1700" in sec. XIX.
Lasand gluma la o parte, eu cred ca aveau destul loc pe semn sa explice daca este vorba despre o refacere a casei, despre un ansamblu de case etc etc.
Altfel, semnul devine clar subiect de umor involuntar.


2 comentarii:

  1. Si eu m-as duce la Brasov, in orice anotimp :) Primele doua fotografii sunt splen-di-de !
    Cat despre umorul edililor, no comment :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cum altfel as mai rade eu si s-ar uita trecatorii la mine ciudat? :))

      Ștergere