miercuri, 5 septembrie 2012

Rosii cherry la borcan

La indemnurile lui http://vasi-gioni.blogspot.ro/2012/08/rosii-in-bulion-pentru-iarna.html, m-am dus in gradina si am strans o gramada buna de rosii cherry si multe rosii zemoase. 
Rosiile zemoase le-am pasat, le-am strecurat de seminte si pielita si le-am pus la fiert. Dupa ce sucul a fiert vreo 20 de minute, am adaugat sare grunjoasa dupa gust, cateva lingurite de zahar si busuioc proaspat tocat marunt.


Borcanele le-am sterilizat si am pus pe fundul fiecarui borcan un usturoi, cateva boabe de piper si o foaie de dafin.

Am pus dupa aceea rosiile cherry spalate si intepate, am completat cu sucul de rosii si le-am pus capacul. 



Eu nu strang capacul foarte tare, ca sa nu se sparga vreun borcan in cuptor. Nu de alta, dar am patit-o, mare sperietura, multa migala dupa, cu stergerea cuptorului :)).
Le-am pus in cuptor la sterilizare.
Le-am pus intr-o tava, unde am pus pe fundul ei o carpa si am pus apa.
Le-am tinut 100 de minute la 120 de grade.
Eu nu le las in cuptor, le scot intr-o tava adanca burdusita cu carpe, le mai strang un pic capacul si le pun o patura groasa peste. Pana a doua zi tot aud poc-poc, semn bun :))

Si daca tot am fost prin gradina, am strans si o mana de fasole pastai, tocmai bune pentru trei conserve. 
Am oparit pastaile, le-am pus in borcane cu usturoi si piper, am mai pus vreo 2-3 sferturi de rosie si am pus suc de rosii peste. Le-am sterilizat intocmai ca cele cu cherry.

Sper sa tina

5 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai facut:))
    Si eu am iar in plan sa fac, ca aceste micute rosii cresc de nu se mai opresc.

    Cred ca am mai scris un comentariu, o fi in spam?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am uitat in spam, nu este.
    Tot am probleme de cateva zile cu vizualizarea blogurilor blospot, nu stiu de ce.
    Daca tine vremea asta cu noi, presimt ca si noi vom mai scoate rosii cherry de o tura de conserve.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt grozave pentru iarna,eu am facut in combinatie si cu ardei gras/capia taiat fideluta,busuioc,patrunjel,cimbru.
    Anul trecut am experimentat dovlecel taiat cuburi ,ardei taiat fideluta in suc de rosii,o grozavie.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. INteresant. Pana acum le uscam si apoi le congelam, dar voi incerca si metoda aceasta.

    RăspundețiȘtergere