duminică, 5 august 2012

Movie time

Ieri am fost la film.
Deşi la început eram total neîncrezătoare şi nu i-am acordat destul credit, după primele 20 de minute mi-am dat seama ca m-am înşelat.

Pur şi simplu MINUNAT.
Pot spune cu mâna pe inimă că demult nu am mai văzut un film atât de bun.
Este vorba de Intouchables (Invincibilii)
sursa foto www.cinemagia.ro

În primul rând, este un film francez. Nu are efecte speciale, aşa cum au filmele americane. Nici acel umor specific filmelor de peste ocean.
Este un film atât de simplu, atât de sensibil, uman, mai aproape de sufletul nostru.
De la film pleci cu senzaţia că viaţa trebuie trăită. Ea este, dacă cumva ai uitat, atât de valoroasă, iar noi suntem atât de fragili.
Ce mai pot spune, decât că unul din protagonişti (Francois Cluzet) seamănă atât de mult cu Dustin Hoffman, iar scenariul este bazat pe intamplari reale .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu