vineri, 14 septembrie 2012

Pamflet in pasi de dans

Am o stare de urcat pe pereti si decojit, pana ajung la caramida.
In interiorul meu se desfasoara o revolutie. Nu stiu daca este puci sau o simpla inlaturare, dar asa nu se mai poate.
Pai pana cand ganduri negre, zile fripte, nopti amare si depresive?
Dau vina pe orice si pe oricine. Ba ca vine toamna, ba ca nu ploua, ba ca una, ba ca alta...
Asa ca...m-am scuturat de ganduri, praf, molii  
si



Pai sa nu uiti de toate lucrurile rele cu asa peisaj? Pai cand se apleaca don'soara, pana si sotul e multumit.

Pe vremea cand eram si eu in stare de sport, in rutina de incalzire la dans intrau miscarile clasice de balet,
plié, tendu,

dégagé,

rond de jambe, 

frappé, relevé,

développé,

arabesque

La vremuri noi, zumba e metoda de incalzire.
Pai da


As alege totusi TaeBo
Imi inchipui vreun sef si uite cum ma tonific.
Pai nu?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu