miercuri, 12 decembrie 2012

Apocalipsa




 Deocamdata zapada e in grafic, nu s-au depasit cotele de avarie



Se mai ingrozeste cineva cand aude de venirea apocalipsei?
Cu temperaturi anuntate ce vor ajunge si la -26, am eu vaga impresie ca apocalipsa face o repetitie generala tocmai in tara noastra.
Mdah, discutam dupa ce trece gerul siberian.
Dupa, apocalipsa o sa ni se para joaca de copii

Declar oficial ca URASC IARNA!


LATER EDIT!
Am trecut de ora 12:12, in data de 12.12.12
Ce repetitiv :)))

8 comentarii:

  1. si la voi ca si la noi :)
    deja se simte un pic de frig, parca-mi pare mai frig acum decat dimineata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai vazut ce verde e la Dani, http://jurnaldegradina.blogspot.ro/ ?
      Deci...eu emigrez pana cand termometrul va arata valori pozitive.
      Am zis :)))

      Ștergere
    2. Eu te primesc cu drag :) Cred, ca si eu as reactiona la fel, daca as fi in Romania. Iarna e idilica vazuta de departe, dar de-aproape se schimba treaba ... Va tin pumnii, sa nu coboare termometrul prea jos. Bine ca macar a nins si plantele-s sub zapada ...

      Ștergere
    3. Doamne-ajuta!
      Singura mea spaima este vreo pana de curent.
      In rest...camara este plina, lada frigorifica la fel, paine facem in casa :)
      2-3 zile ne-om descurca

      Ștergere
  2. Uau, chiar ca e verdeeee la Dani. Frumos la ei, nimic de zis.
    Dar sa vina Craciunul si sa nu fie alb peste tot? Hmm.. Poate dupa sarbatori as emigra si eu pana trece iarna :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca era dupa mine, 30 de grade aveam de Craciun, mai ceva ca-n Australia :))))

      Ștergere
  3. Ooooo...la fel si la noi...sa avem curent, ca in rest ne descurcam...anul trecut in februarie n-am avut 20 de ore...asa ca la noi aia e apocalipsa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Join the club :)))
      In zona mea vreo 3 zile
      Doamne fereste, nu doresc o repetitie!

      Ștergere