marți, 23 aprilie 2013

O zi frumoasa



 










15 comentarii:

  1. Ce veselie triumfatoare in prima poza! Cu lalelele m-ai terminat! Laleaua roz e fantastica, ramane preferata mea! si prima lalea, sa ne-o arati si inflorita! (ai gradina plina de spiridusi dupa cum vad!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt pe faza :)
      Ca altfel le ratez :))
      Da...am mituit bine spiridusii :)

      Ștergere
  2. Spiridusii aia fac o treaba minunata:)) lalelele sunt extraordinare:) auzi cum spui mie cura ta de dezintoxicare, musai trebuie sa o stiu pe toata ca a dat polenul si sunt varza total:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti spun ce fac eu
      Beau sucuri facute de mine de minim 3 ori pe zi si mananc cat mai multe fructe si legume crude, nepreparate.
      Pe langa sucuri, mai iau si spirulina, chlorella si ulei de peste
      Asta am scris acum cateva zile:
      Dimineata, pe stomacul gol, bag un suc din morcovi, mere si portocale.
      Eu fac pentru 3 persoane, asa ca folosesc cam asa: 4 morcovi, 3 mere si 1 portocala. Ies cam 3 pahare.
      La pranz, un suc din castravete, sfecla rosie, morcovi.
      Pe la 17:00, un suc din morcovi si mere.
      Intre sucuri mananc salate verzi, la care adaug mult patrunjel.
      Dimineata mai pun si ananas, kiwi.
      La pranz am mai pus si tije de telina.

      Nu te astepta din prima zi sa fie mai bine, dar vei simti diferenta dupa o saptamana.
      Am renuntat sa mai beau cafea, alcool, orice fel de suc (inafara de cel preparat de mine).

      Sper sa te ajute :)
      Daca ai timp si chef, urmareste si "Gras, bolnav si aproape mort"

      Ștergere
  3. Sa stii ca o sa ma uit ca se ingroasa gluma si nu-i a buna:-):-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Preferata mea e laleaua portocalie :) Vad ca-ti plac cele duble.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac toate, dar cele duble au un farmec aparte.
      In toamna mi-am cumparat vreo 15 bucati de lalele mai speciale si le pandesc sa nu le ratez :))

      Ștergere
  5. O frumusețe de grădină ai, ce mai! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. aceste superbe flori te fac sa amutesti.
    sunt convinsa ca nu sunt usor de intretinut, dar cred ca efortulmerita cu totul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florile de primavara mie imi par cel mai usor de intretinut :0)
      Le pui toamna in pamant, primavara te minunezi (daca nu da vreun inghet nepoftit sau vreo zapada in miez de primavara), le mai si uzi un pic la nevoie, le fotografiezi pe toate partile, le astepti sa se usuce, scoti bulbul, pui la uscat, dupa care ciclul se reia :)

      Ștergere