luni, 5 mai 2014

Si ce daca

ploua si e un pic cam rece,
Noi suntem brave si ne si intrecem,
Ne deschidem toate, captam toata ploaia,
Infruntam si frigul, infruntam zapada...

E mai deja si noi stim c-avem treaba multa,
Nu ne intimidam de o ploaie lunga.



 Numai stapana e de vina, ba nu-i place cand e soare mult, ba nu-i place cand ploua prea tare, de grindina nici sa auda, ca o vezi pe data cum se infioara, de zici ca a vazut ursul, nu alta.
Noi i-am zis ca nu trebuie sa planteze inca legumele cele pretentioase, ca alea sunt ursuze si nervoase, isi dau aere si ochii peste cap, mai ceva ca solistele de la opereta.
Dar ea nu si nu, ca e frumos afara si la vara cald.
Daca vedeti cum stau rosiile lesinate, infrigurate si incovrigate...de cat am ras, n-am mai rezistat si ne-am deschis petalele.
Asa mimoze...
Nici de pozat nu i-a mai ars stapanei, se uita la ele cu mila si resemnare.
Daca nu ne-a intrebat si pe noi.




14 comentarii:

  1. Buna ziua. Frumuseti in gradina si stapana tot bosumflata, na ca nu mai merge, cu bune cu rele trece ea si perioada asta mai "neagra".
    O zi buna si o saptamana frumoasa si plina de spor la gradinarit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stapana nu mai e bosumflata de cand a zarit clematisul :))

      Ștergere
  2. Si eu mi-am fortat norocul si am plantat mare parte din rasaduri chiar daca nu erau asa mari. Eu eram presata si de timp ca mai ajung abia peste doua saptamani. Eu sper sa fie bine si sa se acomodeze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-ai plantat la fix. Imposibil sa nu le mearga bine dupa o ploaie buna

      Ștergere
  3. Bravo optimistelor clematite ! Curaj stapanei !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stapana are curaj, atat de mult incat a indraznit sa se duca in gradina si sa priveasca tomatele in ochi:)))
      Pierderile (pana acum) sunt estimate undeva la 1-2 fire din marea de rosii...

      Ștergere
    2. 1-2 fire sunt in marja de siguranta. Eu am pierdut patru pana acum si au fost inlocuite cu rezervele :) Si nici macar n-a fost o furtuna ca la voi. O sa fie totul bine, am eu asa o presimtire :)

      Ștergere
    3. Multumesc, Dani :)
      Zilele urmatoare, ma incumet sa plantez a doua transa de rasaduri, dupa care plantele companion :)

      Ștergere
  4. Lasă că e frumos și așa, nu te plânge. Și va fi și mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu ca glumesti, se concluzioneaza din versuri :)))
    Mie nu mi-a inflorit nici o clematita, iar anul acesta am primit la schimb una alba :))
    Este ceva diferenta de altitudine....
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La tine e un pic mai rece decat aici.
      O sa infloreasca :)
      Te pup

      Ștergere
  6. Frumoase foc dragele de ele. O nebunie de culori in gradina ta :)

    RăspundețiȘtergere