luni, 5 octombrie 2015

M-am lenevit

De fapt, nu de lene n-am mai scris eu in ultimul timp. Doar ca imi pare ca ma repet cu fiecare frunza, cu fiecare petala fotografiata.
Simt ca orice as zice, am mai zis candva, ca orice as fotografia, a mai fost fotografiat si chiar mai bine decat ultimele fotografii.

In fine...

Am avut o vara haotica, aglomerata, care s-a dus intr-o secunda si m-a lasat cu buza umflata.
Nu stiu altii cum au simtit, dar eu am clipit o singura data si gata vara.

Recunosc insa ca anul acesta am avut o vacanta mai lunga.

Nu aruncati cu rosii in mine, nu renuntati la gogosari...pe mine nu m-a impresionat Zakynthos.
Mi-a placut mult mai mult Parga. Din punctul meu de vedere, a avut mult mai multe de oferit decat Zakynthos.
Nu ma intelegeti gresit, Zakynthos este minunat daca ti-ai petrece concediul pe o barca, de unde sa admiri in voie marea, cu nuantele ei indigo.
Nici Zante nu mi s-a parut a avea ceva deosebit de oferit.
Stiu, sunt mofturoasa, dar chiar am avut alte asteptari. Si stiu ca este in totalitate vina mea.

Reintoarcerea a creat o stare de “nu stiu de ce sa ma apuc mai intai”.

Dar, despre asta...intr-o alta postare.

A incercat sa mute portul mai aproape de Romania.

N-a reusit.

1. Ai trecut pe langa orasul nostru in drum spre Zakynthos, de la Parga. Daca dadeai de veste, aranjam sa va opriti la masa sau macar la o cafea. Sau veneam noi la Parga intr-o excursie de o zi. Pe ce plaje ati fost ? Tu ai ajuns si la Navagio :) Eu inca nu si nici nu se prevede in viitorul apropiat.
    Ma bucur ca te-ai intors pe blog ! Si, da, vara a trecut intr-o clipa ...
    Chiar daca fotografiezi aceleasi plante, tot se schimba ceva. In primul rand tu si felul in care te uiti la ele :)
    Saptamana frumoasa, Simona !

2. Sa stii ca m-am gandit la tine, in drum spre Zakynthos :)
    Pai am vizitat: Banana beach (cu al ei nisip foarte fierbinte), plaja din Tsilivi (neimpresionanta), zona Vasilikos (zona foarte frumoasa), Porto Zoro (de departe cea mai frumoasa plaja, din punctul meu de vedere), Laganas (Cameo island, interesanta insulita), Gerakas Beach , Porto Roxa, Porto Limnionas.

Parga a fost vizitata dupa ce am plecat din Zakynthos. Foarte frumos oraselul, am ramas cu amintiri frumoase de acolo.

1. Ati fost in multe locuri. Cred ca Porto Zoro e o necunoscuta pentru mine :) De Vasilikos imi amintesc. De Laganas ne ferim, a fost odata si nu mai este ... La Tsilivi am stat, ai dreptate, plaja e ceva ce merita trecut cu vederea.
      In schimb la Parga sunt muuulte de vazut, plajele din jur sunt una si una. Plus ca e de facut o excursie la izvoarele raului Acheron. Oraselul e romantic si vechea cetate venetiana ii confera un aer de epoca. In ultima vreme s-a dezvoltat turistic mai mult decat mi-as fi dorit ...
      Poate aranjam ceva pentru vara viitoare. Daca Parga va fi pe lista de vacanta :)

2. Dani, ai dreptate cu Parga. Noua ne-a parut rau ca nu ne-am setat destinatia de vacanta acolo, ci a fost doar ca un popas spre tara.
      Daca anul viitor vom ajunge tot in Grecia, promit sa te vizitez :)

3. Luiza, n-am ajuns pana in Alykanas.
    Pe noi ne-au naucit drumurile dintre Tsilivi si Zante, am vazut ca si in Agios Sostis erau asa...multe din ele trec prin livezile de maslini, o noutatea pentru noi.
    Marea, Luiza...apa ne-a surprins si pe noi cu ale ei nuante.
    Dar, asta inseamna sa te plimbi cu barca non-stop in jurul insulei.

4. Luiza, noi in ziua in care am fost, nu am prins aglomeratie pe barca care ne-a dus acolo.
    Presupun ca am fost norocosi.
    Tot timpul aveam impresia ca nu o sa incapem doua masini pe drumurile alea :)) Era amuzant cand ne intalneam cu autocarele

5. Bine ai revenit, Simona! Sa stii ca eu o sa ma uit in continuare la aceleasi frunze, flori si chiar petale. O sa te citesc chiar daca te repeti, pentru ca-mi place cum scrii.
    Pustiul a crescut foarte mult - sa fie sanatos si sa creasca si mai mare ca sa prinda forta pentru mutarea portului ala! :)
    Pozele sunt exceptionale ca de fiecare data! Iar culoarea apei m-a innebunit!

1. Mihaela, pustiul este un smecher si jumatate :))
      Iti multumesc pentru vorbele tale frumoase. O sa incerc sa scriu mai des si mai mult :)