sâmbătă, 25 februarie 2012

START "An agricol" 2012

Astazi am dat startul la insamantari diverse.
Nu mai am rabdare sa se topeasca zapada complet, asa ma mananca degetele sa lucrez din nou cu pamantul si cu diverse plantute .


Cum anul trecut am folosit balconul din garsoniera pe post de solar, anul acesta iar ne-a prins "descoperiti", asa ca am improvizat mini sere la geamurile casei.
 Cu un Alex extrem de curios, care "bâzâia" in jurul meu mai rau ca o albina, am reusit sa plantez:  


- cateva rosii cherry


-cativa ardei iuti cu o forma haioasa
-maghiran

-leustean

-garofite

-panselute

-gazania
-gherghine
-thunbergia

Ieri mi-am luat inima in dinti si am facut cateva comenzi online, gen plantute si pomisori. 
                                     Sunt curioasa cu ce balauri o sa ma aleg :)) 


Am reimprospatat iedera, iar ce-am taiat am pus la butasire. Saraca cat a patimit in ultimii 2 ani. 
Sper ca in aceasta primavara sa-i gasesc un loc in gradina.


Am replantat cateva radacini de patrunjel, ce au rezistat peste iarna.


Mai am 2 lavande, pe care intentionez sa le plantez anul acesta in viitoarea gradinita cu flori.
Le-am tuns drastic, caci capatasera un aspect "de plantute trecute prin razboi" :))





     Atunci cand ma ocup de plante si gradina, zici ca sunt in alta lume. Totul in jurul meu dispare... 
Si cum in ultimul timp am nevoie sa ma detasez de mine si de gandurile mele, aceasta zi a fost 
cu adevarat terapeutica.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu