marți, 29 mai 2012

Evolutie gradina



 Trandafirii sunt în primul lor an în grădiniţa mea.
Nu le ştiu numele, căci i-am luat din grădiniţa bunicii. 

Fără pedigree, dar sunt frumoşi 



Dalia e foarte vrednică. E a doua serie de flori


  

 Gulii

 Sfecla roşie 

 Echinacea creşte şi creşte 

 Crinii se tot înalţă, căutând o rază de soare

 Ranunculus

 Vişinul

 Sunătorile îşi desfac uşor florile



Lavandele sunt pline de flori, chiar dacă soarele a lipsit

 Morcovi şi o nouă serie de spanac

 Salata

8 comentarii:

  1. Daca ai stii, ce-mi doresc niste gulii ... Am incercat, sa le cultiv din seminte si n-am reusit, inca ... Imi plac la nebunie si in Grecia nu le gasesc la piata. O singura data am dat peste niste gulii matusalemice :)
    Minunata-i gradina chiar si dupa ploile nesfirsite din luna mai, verde si proaspata, cu pete de culoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este prima data cand am pus gulii. Nici nu stiu cum trebuie ingrijite :)), dar sunt multumita ca au iesit. Invat din mers :)
    Mai sunt lucruri de pozat, astept sa se mai usuce pamantul, sa le pot poza.
    Pana acum nu avem mari stricaciuni prin gradina, sa speram ca se mentine asa.
    Eu cu mazarea am ceva probleme. A stat cam mult in apa si o parte din ea a mucegait, sau au lepadat florile. Nu-i bai, asta e

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am pus sambata, stiu ca este tarzior, seminte de gulioare albastre. Am avut si anul trecut si au fost super. Nu le trebuie cine stie ce ingrijire,inafara de rarit si apa ( acum este din belsug). Salata mea s-a facut batrana si acum ma pregatesc sa pun alte seminte. Vad ca a ta este trasnet!
    Clematita cred ca este Ernest Markham...? A mea nu a inflorit inca, dar se prevestesc flori multe.
    Ce imi place cel mai mult...vasul acela cu margarete, pare a fi un vas frumos de pamant, dupa care eu mooor.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa tot pun atunci, daca nu le trebuie mare lucru :)))
      A mea salata a inceput sa fie cotropita de familie :) O sa pun si eu seminte destul de repede
      Referitor la clematite, prima este Niobe si a doua Julka.
      La toamna am zis ca o sa mai cumpar o gramada de clematis, sa umplu o zona de gard. Sunt superbe
      Multumesc. Si mie imi place acel vas, desi sotul se uita cam crucis cand am plantat margareta la ghiveci, tot zicea ca pedepsesc planta :))

      Ștergere
  4. In salata m-as infinge si eu dar mai ales Stefan...cred ca in viitor o sa facem excursie pana la voi si o sa luam notite despre plantare si ingrijire :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va asteptam oricand pentru o salata de vara :)
      Cat despre plantare si ingrijire...suntem si noi la inceput, mai multe face natura decat noi :))

      Ștergere
  5. Ce conditii oferi clematisului ca eu pana acum am pierdut vreo 3 ,gresesc undeva dar nu stiu unde:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand i-am plantat, le-am pus pamant din saci (cu pamant pentru ghivece) cumparati
      Eu le-am dat saptamanal ingrasamant pentru trandafiri.
      Asta, din cauza ca pamantul unde sunt ei plantati este foarte sarac
      Vad ca anul trecut le-a priit
      Intre timp, am mai adaugat pamant bun peste cel existent.
      Vom vedea in acest an daca mai traiesc

      Ștergere