marți, 28 ianuarie 2014

Cand dai

in mintea copiilor, sau cum e sa retraiesti copilaria.


Astazi n-am mai rezistat...de doua zile rabd. Tot m-am sucit, invartit, dar astazi n-am mai putut.
Am imbracat kinderul, am insfacat sania si am plecat...pe strada unde, impreuna cu cateva vecine, am facut o frumusete de derdelus :))
Sa vezi chiraiala pe noi, adultii. Saracii copii, nu aveau loc de noi.
Se uitau batranii lung la noi...
Am o febra musculara fantastica, dar si un ranjet de satisfactie pe fata.
Si sa nu credeti ca nu am facut un pazitor al portilor, cu tot tacamul (morcov, oala, crengi pe post de maini).
Hai iarna, sa te vad!


16 comentarii:

  1. Ei las' ca nu esti singura, si noi am tras duminica o bulgareala de zile mari, apoi io ma dadeam pe farfurie cu cainele nasilor in brate pe derdelus :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saracul caine :))
      Sau era mare amator?

      Ștergere
    2. Apoi nu parea sa-i displaca. Cum ma puneam pe farfurie, cum era la mine in brate :)

      Ștergere
    3. Inseamna ca-i plac senzatiile tari :)))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Pazitorul il fac vedeta maine, probabil in categoria "cum nu trebuie facut un om de zapada" :))))

      Ștergere
  3. Bravos, eu m-am tavalit cu cainii de nu ma mai vedeam de ei si a fost atat de bineeeeeee:))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo!
      Sa mai vrea sa vina coana iarna cu conu' viscol. Eu sunt pregatita. Am metode sa fac derdelus si nu-mi e frica sa abuzez de ele :)))

      Ștergere
  4. Asa te vreau! BRAVOOOOO! Tare ma bucur pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Maria :)
      Mai copilaresc si eu cu kinderul, cat se poate

      Ștergere
  5. Ma bucur ca ai dat in mintea copiilor, Pupici Silvia

    RăspundețiȘtergere
  6. E bine ca, din cand in cand, sa scoatem la lumina si putin din sufletul de copil pe care cutotii il avem dar, in tumultul vietii cotidiene si al responsabilitatilor zilnice, ne ferim sa-l afisam.
    O zi frumoasa si plina de aventuri copilaresti va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi inchipui derdelusul, joaca, omul...foarte dragut, trebuia imortalizat totul, ca sa ne distram bine si noi. Sau poza aia...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Acum cativa ani am avut (ne)inspiratia de a merge pe derdelus, la munte, cu aparatul foto dupa mine.
      L-am bagat in geaca si am uitat de el...pana am auzit un poc subtil :)))
      Norocul meu ca a fost doar protectia de lentila.

      Ștergere