joi, 30 ianuarie 2014

O "duamna"

pe nume "Carmen",
s-a gandit sa lase un comentariu in articolul precedent, unde numai de instalatii nu vorbeam...
De la madam Carmen citire:

"Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor, as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii  bla bla bla"

Eu stiu ca ceea ce scriu eu este util si mai ales educativ. Realizez ca sunt indispensabila intre bloggeri si, daca nu as relata eu de la fata locului cum e sa dai in mintea copiilor, pamantul nu s-ar mai roti si soarele nu ar mai straluci.
Eu stiam, "eram precisa"ca, fara expertiza mea in domeniul constructiilor, derdelusul nu ar fi existat.

"Duamna", tin sa va multumesc intr-un mod cat se poate de serios pentru alegerea facuta de dvs. 

Doua probleme ridic:

1. O fi reclama sufletul comertului, dar nu asa se face madam, fara "o spaga,ceva".
2. Madam, citeste si matale macar asa, din doua in doua randuri, unde-ti lasi "reclama".

Acestea fiind zise, ma intorc la lopetit.
Lopetit madam, s-a inteles? Si scos omul de zapada din nameti, clar?



La o mini freza nu faceai reclama...

14 comentarii:

  1. Sa stii ca esti indispensabila, degeaba emiti tu ironii...
    Io zic ca te-a citit, daca nu ti-a oferit spaga! A vazut cu cine are de-a face!!
    Si-n fine, pai n-ai mai scos un om din namete? Acu' ii scoti tu pe toti....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai trebuia sa-l scot :)
      A fost comanda ferma a kinderului.
      Mai am un pic si ii duc si patura :))
      Era asa de trist kinderul ca am gasit omul de zapada fara "caciula"...

      Ștergere
  2. Duamna aceasta a lasat acest comentariu si la mine pe cele doua bloguri, le-am indreptat spre spam cu viteza mare :)) Se vede ca multe lucruri au ajutat-o in viata de zi de zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Textul cu care considera ea ca atrage "clienti", mai ales pe bloguri personale/gradinarit...pica fix ca nuca-n perete :))

      Ștergere
  3. Aceeasi "duamna" si-a lasat si la mine comentariile referitoare la fose septice.
    Am "redirectionat-o" super rapid la spam :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu incerc sa gasesc legatura intre derdelus si fosa septica
      Zau daca am reusit :))))

      Ștergere
  4. Spammerii ăștia proști ar trebui pedepsiți cumva. Să li se lipească un plasture pe „plisc”. Raportați și ținuți departe de aplicațiile cu introducere text online. Dar ce să-i faci? Mai rău fără rău. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi inchipui ca aceste persoane sunt tinere si au nevoie de bani.
      Sunt cam pe acelasi "palier" cu telemarketerii.

      Ștergere
  5. Aaa, nici nu-i de mirare :) O fi citit ea de lopata si de-acolo la fosa septica e doar un pas :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, Dani :)
      Pe principiul: daca ti-e foame, plimba-te :)))

      Ștergere
  6. spam uzual. si mie mi-a lasat de vreo 4 ori comentariul asta. atat o duce capul, atat face.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu se mai complica sa vada in ce "context" lasa o reclama

      Ștergere
  7. Buna dimineata. Ce-i asa greu cand se topeste zapada totul va ajunge unde crezi "duamna:" - taman in fosa septica, lumea e bine intentionata si noi rautaciosii de gradinari parliti ne opunem tehnicilor de marketing. Sa acveti un weekend linistit si fara prea multe reclame si nu lasati copilul suparat, puneti caciula omului de zapada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La asta nu m-am gandit, Vasile
      Eu sper sa ajunga in pamant si nu in fosa :)))

      Ștergere