marți, 17 martie 2015

Raport

minimal.
Cu două degete rămase relativ intacte, raportez:

- de greblat, am greblat;
- de curăţat, am curăţat;
- de tăiat copacii, normal (săracii de ei, au intrat pe mâna mea. Era să mă opresc la cotor, confundându-i cu bonsai);
- am consemnat cu mâhnire numărul trandafirilor pierduţi...nici nu întrebaţi;
- am făcut paturile germinative şi am însămânţat: lobodă, ridichi, spanac, mazăre, morcovi timpurii şi semitardivi, pătrunjel rădăcină şi păstârnac.

Acum aştept...iarna, bineînţeles

8 comentarii:

  1. Chiar asa frig e ? Imi pare tare rau de trandafiri ... Degetele ce-au patit ? Bataturi ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmatoarele 3 nopti vor fi un pic cu minus, iar joi ne ameninta cu un pic de zapada.
      Degetele nu mai sunt invatate...bataturi, aschii, zgarieturi, nu mai pot indoi degetele. Un fleac :))
      Imi pare rau ca erau marisori. Asta este.

      Ștergere
  2. De ce ai pierdut trandafiri? Au degerat? (intreb pentru ca nu stiu si si la mine doi, mari, au ramurile negre de sus pana jos. A... dar eu nu ma ating de ei pana nu infloreste forsythia. Atata stiu despre trandafiri :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, patru au inghetat de tot, desi i-am protejat la baza. Toti patru erau cataratori. Au mai fost cativa afectati, dar sunt sanse mari sa nu-i pierd.
      Si vecinii s-au plans de aceeasi problema. Asa ca nu stiu sa-ti spun exact daca a fost vreo boala sau frigul le-a venit de hac

      Ștergere
  3. Imi pare tare rau de trandafirii pierduti. :( Si eu incerc sa-mi iau avant sa plantez cativa cataratori, dar cand citesc pe blogurile voastre ca-i pierdeti, imi trece. Si apoi ma uit la Dani pe blog, si vad pozele acelea frumoase, si iar imi vine sa caut trandafiri.
    Am auzit si eu de zapada de joi, dar ma rog sa ne ocoleasca. Si pentru astazi prognozau lapovita si chiar daca este un pic racoare, soarele este sus pe cer. Doamne ajuta sa scapam de zapada, nu mai vreau. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, nu lasa nimic sa te opreasca, daca vrei trandafiri sau orice alta floare. Nici macar "tânguirile noastre".
      Si ce daca am pierdut trandafiri? O iau de la capat a doua zi. Poate, dupa cateva incercari, gasesc unii potriviti gradinii mele :)
      Mi se pare prea rece, prea umed...cred ca suntem noi satui de iarna si frig :)
      Trece ea si va veni soarele, caldura, tantarii, balariile...:)))

      Ștergere
  4. Speram sa fie ultima pulsatie de iarna, eu nici n-am greblat, nici curatat si ma uit cu jale pe fereastra cum se albeste curtea de zapada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, tare imi este mila de tine. La tine este mai rece si mai umed decat aici sau asa mi se pare mie.
      Nu-i bai, e timp de toate. Chef sa fie :)

      Ștergere