vineri, 16 martie 2012

O nouă zi la casă

Ştiţi vorba aia "la omul sărac nici boii nu trag?" sau când nu ai ce să faci şi te plictiseşti, mută-te la casă pe pământ.
Ieri s-a oprit apa. Nu a mai vrut.

Şi nici hidroforul nu mai mergea. Semn clar de deces...
Şi acum păreri. Ba că e apa prea dură, ba că a facut fâs, ba că s-a spart o ţeavă, ba...
Şi după o zi, eu tot fără apă la robinet sunt.
Mă simt legată de mâini şi de picioare, nu pot face nimic.
Nici mâncare, căci îţi trebuie sa speli diverse, iar eu sunt raţă şi imi place să mă bălăcesc.
Nici pe corp nu te poţi spăla cum trebuie cu apă plată. Eventual să muţi magazinul la tine în casă.
Clar, astăzi este zi de făcut grătar...
Acum a venit instalatorul, sa instaleze noul hidrofor. Alţi bani, altă distracţie.
Cică să nu ne plictisim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu